Sevgili cepmax @dna'nın verdiği kodlar eğer postbit_legacy'de olmazsa herhangi bir konuya girdiğinde mesajları da göremezsin sen hepsini birden aradığın için bulamamışsındır, ctrl-f yaparak "message" diye ara bulursun.