• 01-03-2008, 16:02:25
    #1
    Arkadaşlar şu anda bir mybb sitem var memnunumda değilim diyelim arıza üstüne arıza sorun yaşatıyor sıkıldım artık biraz araştırma yaptım vbulletine geçmek için lisans almayı düşünüyorum ama çnce tabiki bir araştırma yapmak lazım sizinde bilgilerinizden faydalanıyım dedim geçişte uygulamarı iyi yaparsak sorun cıkmıyormuş galiba tek sorun üyelerin şifreleri değişiyormuş ki bu bence büyük bir sorun meydana getirir her ne kadar şifremi kaybettim şifre istiyorum linkleri koysak bile ama bir kaç araştırma sonucu jelsoft firmasının lisans alanlara üçretsiz ceviri yaptığını duydum sorunsuz bir şekilde bu konu hakkında bilgisi olan varmı acaba böyle bişey varsa lisans alaçagımda yoksa gene mybb de kalacagız
  • 02-03-2008, 15:03:58
    #2
    hayrına bilen biri yokmu acaba :-( lütfen çok lazım arkadaşlar
  • 02-03-2008, 15:10:20
    #3
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    vBulletin lisans aldığınızda size "impex" download seçeneği çıkacak onu indirip kendiniz yapabilirsiniz.
  • 02-03-2008, 15:19:49
    #4
    bende smf den geçtim vbulletine
    maalesef 25 bin üyenin şifrelerini sıfırladık.3.5.4 sürümünde yama var. Smf to import pass diye.Onunla denedim ama bendeki sürümle uyuşmadı
  • 02-03-2008, 17:50:30
    #5
    18 bine yakın da bende var ama üyelerin şifreleri kayboluyormuş sadece bu sorun oluyormuş ceviride ama işte lisansı sıfırdan alırsak vbulletin kendi üçretsiz geçiş yapıyormuş