Konu
Başka Sistemlerden Mybbye Geçiş
02-03-2008, 17:50:30
#5
SaDo
18 bine yakın da bende var ama üyelerin şifreleri kayboluyormuş sadece bu sorun oluyormuş ceviride ama işte lisansı sıfırdan alırsak vbulletin kendi üçretsiz geçiş yapıyormuş