IE de template ortalanıyor... - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
IE de template ortalanıyor...
0
●
348
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
vBulletin
IE de template ortalanıyor...
18-02-2008, 12:58:40
#1
GateSXraY
Internet Explorer ile siteyi açtığım zaman herşeyi ortalıyor (alttaki resimdeki gibi oluyor.) Orjinal templatedede sorun yok.
Ve firefoxda her iki temada düzgün. Bunu nasıl çözebilirim?
Umarım yardımcı olabilirsiniz. İyi günler...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler