Internet Explorer ile siteyi açtığım zaman herşeyi ortalıyor (alttaki resimdeki gibi oluyor.) Orjinal templatedede sorun yok.

Ve firefoxda her iki temada düzgün. Bunu nasıl çözebilirim?






Umarım yardımcı olabilirsiniz. İyi günler...