• 20-08-2014, 22:55:28
    #1
    Arkadaşlar avatar yüklerken

    orum Bilgilendirme Mesajı
    Dosya Kaydırılamaz/Kopyalanamaz
    diyor ve forumun en üstünde

    Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 501 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in [path]/includes/class_upload.php on line 371

    diye bir hata çıkıyor yeni sunucuya geçtikten sonra böyle oldu
  • 22-08-2014, 14:58:14
    #2
    Kaplan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar avatar yüklerken

    orum Bilgilendirme Mesajı
    Dosya Kaydırılamaz/Kopyalanamaz
    diyor ve forumun en üstünde

    Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 501 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in [path]/includes/class_upload.php on line 371

    diye bir hata çıkıyor yeni sunucuya geçtikten sonra böyle oldu

    admincp -> vbulletin seçenekleri -> Sunucu Ayarları ve Optimize -> "SAFE MODUNDA" yükleme aktifleştirilsinmi? >> Hayır.


    Saygılar,