Arkadaşlar avatar yüklerken
orum Bilgilendirme Mesajı
Dosya Kaydırılamaz/Kopyalanamaz
diyor ve forumun en üstünde
Warning: move_uploaded_file() [function.move-uploaded-file]: SAFE MODE Restriction in effect. The script whose uid is 501 is not allowed to access /tmp owned by uid 0 in [path]/includes/class_upload.php on line 371
diye bir hata çıkıyor yeni sunucuya geçtikten sonra böyle oldu
admincp -> vbulletin seçenekleri -> Sunucu Ayarları ve Optimize -> "SAFE MODUNDA" yükleme aktifleştirilsinmi? >> Hayır.
Saygılar,