• 04-08-2014, 16:28:40
    #1
    Merhaba arkadaslar r10daki gibi davetiye sistemini nasıl kurabiliriz, R10 da register.php ye tıkladığımız zaman bizden davetiye kodu istiyor bunu nasıl yapabiliriz. Bilen varsa eklentiyi ve kurulumu anlatırsa sevinirim. Herkese iyi forumlar.
  • 04-08-2014, 16:33:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba

    R10 için kullanılan davetiye sistemi yaygın bir eklenti değil bildiğim kadarıyla R10 yönetimi tarafından kodlanmış ona birazda olsa benzer bir eklenti burada var
  • 04-08-2014, 16:55:06
    #3
    Bunu biliyorum davetiye gondermede sorun yok. Register.php ye tuklayinca davetiye kodunu girip üye olmalarini istiyorum. Sadece r10 a ait birsey oldugunu sanmiyorum. www.ayna.pro/register.php burada da mevcut. Sadece bi ornek daha bir cok sitede mevcut.
  • 13-08-2014, 01:09:01
    #4
    bu eklenti vbulletin.orgda varsa vardır. biraz araştırmak lazım orayı. araştırıp bulan varsa paylaşısa güzel olur. ben de arşive eklemek istiyorum bu eklentiyi. bir gün lazım olabilir.
  • 16-08-2014, 13:50:18
    #5
    http://www.vbulletin.org/forum/showt...itation+system soyle bir eklenti var indip upload yaptım işine yarar umarım
    http://dosya.co/omrcltwa80lx/EviVBinvitation13.zip.html