Merhaba arkadaslar r10daki gibi davetiye sistemini nasıl kurabiliriz, R10 da register.php ye tıkladığımız zaman bizden davetiye kodu istiyor bunu nasıl yapabiliriz. Bilen varsa eklentiyi ve kurulumu anlatırsa sevinirim. Herkese iyi forumlar.