• 01-08-2014, 08:36:06
    #1
    siteyi domainden subdomaine taşımaya çalıştım ama site çalışmadı sizce nerde hata yapıyorum

    * siteyi backups ile yedeklemiştim (17mb)
    * /public_html/ deki dosyaları /public_html/forum/ attım
    * veritabanını silmiştim yeni bir tane açtım içeri aktardan .sql aktardım
    * config.php yeni db bilgilerini girdim..

    sonuç >>> siteden görüntü
  • 01-08-2014, 08:55:51
    #2
    Admin panel seçeneklerden site url ayarlarınıda yaptınız mı ?

  • 01-08-2014, 09:22:05
    #3
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Admin panel seçeneklerden site url ayarlarınıda yaptınız mı ?

    eyvallah abi çok teşekkür ederim "vBulletin Seçenekleri" > "Site ismi/ URL / Iletisim yolları" ından dediğini yaptım oldu