siteyi domainden subdomaine taşımaya çalıştım ama site çalışmadı sizce nerde hata yapıyorum

* siteyi backups ile yedeklemiştim (17mb)
* /public_html/ deki dosyaları /public_html/forum/ attım
* veritabanını silmiştim yeni bir tane açtım içeri aktardan .sql aktardım
* config.php yeni db bilgilerini girdim..

sonuç >>> siteden görüntü