• 07-02-2008, 12:29:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İlk sorum üyelere imzalarda resim koyma imkanı vermem makineyi yorar mı?
    Eğer imzaları sadece kendi server'ıma upload edilip kullanılmasına izin verirsem image hosting'lere upload edilmesinden daha mı iyi olur. Yani performansta pozitif etkisi var mıdır?
    ve son sorum
    bu resimdeki resim boyutlarını nasıl değişebilirim aradım ama bulamadım.

    cevaplar için teşekkürler..
  • 07-02-2008, 13:11:56
    #2
    Konu kilit
  • 07-02-2008, 13:12:52
    #3
    Konu kilit
  • 08-02-2008, 00:29:37
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hit 10k civarı

    üye grubu yöneticisinde maximum resim sayısını belirleyebiliyorum ama boyutu konusunda birşey yapamıyorum..