İlk sorum üyelere imzalarda resim koyma imkanı vermem makineyi yorar mı?
Eğer imzaları sadece kendi server'ıma upload edilip kullanılmasına izin verirsem image hosting'lere upload edilmesinden daha mı iyi olur. Yani performansta pozitif etkisi var mıdır?
ve son sorum
bu resimdeki resim boyutlarını nasıl değişebilirim aradım ama bulamadım.

cevaplar için teşekkürler..