• 29-05-2014, 19:33:04
    #1
    Merhaba arkadaşlar,
    php ile bir takım işlemler yapmam lazım bunun için şablonlarda php kod kullanmam gerek. Plugin kısmından yapılıyor diye biliyorum internette de bu yönle ilgili bilgiler buldum. Php kodlarımı yazıp aktif edince kodlarım en yukarıda çalışıyor. Benim istediğim nerde çağırmak istersem orda çalışsın. birkaç div var bu div içinde çalıştırmam gerek. Ama en yukarıda çıkıyor. Bu sorunda giriş noktası(hook) kısmından kaynaklanıyor. Bu seçeneği ne yapmam gerek ?
  • 30-05-2014, 16:19:14
    #2
    Konu günceldir.
  • 30-05-2014, 20:51:03
    #3
    http://www.vbulletin-turko.com/vbull...lama-dili.html

    Belki bu konu yardımcı olur. Eklenti nasıl yazılır, bilenler var ama paylaşanlar maalesef pek yok.
  • 30-05-2014, 21:23:26
    #4
    Erdy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.vbulletin-turko.com/vbull...lama-dili.html

    Belki bu konu yardımcı olur. Eklenti nasıl yazılır, bilenler var ama paylaşanlar maalesef pek yok.
    Amacım eklenti yazmak değil. şablonlarda php kod çalıştırmak istiyorum bunun için eklentiler kısmından ekleniyormuş sanırsam. Ordaki hook kısmını global_start seçince en tepede çıkıyor. Ben bu php kodu {vb.soneklenenler} gibi bir değişkene atayıp istediğim yerde çalıştırmak istiyorum.