Merhaba arkadaşlar,
php ile bir takım işlemler yapmam lazım bunun için şablonlarda php kod kullanmam gerek. Plugin kısmından yapılıyor diye biliyorum internette de bu yönle ilgili bilgiler buldum. Php kodlarımı yazıp aktif edince kodlarım en yukarıda çalışıyor. Benim istediğim nerde çağırmak istersem orda çalışsın. birkaç div var bu div içinde çalıştırmam gerek. Ama en yukarıda çıkıyor. Bu sorunda giriş noktası(hook) kısmından kaynaklanıyor. Bu seçeneği ne yapmam gerek ?