• 14-07-2006, 21:48:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    3.6 da bu sarı ve kırmızı kart olayını çözebılen varmı biraz turkceleştırımd hiç bir şey anlamadım uyelerın altında GS bayrağı gıbı duruyor amacını kullanımını henu çözemedım
  • 14-07-2006, 22:31:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    PhpBB deki uygulama ile aynı. Her birinin belli bir değeri var. Eğer belli bir değere gelirse otomatik banlanıyor o kişi.
  • 15-07-2006, 08:41:24
    #3
    hım teşekkruelr bu arada ayın hacki bence harıka bır olay ılk kurduğum eklentı oldu çok ıyı düşünmuşsun bence teşekkurler onun için