Konu
sarı kırmızı kart !!!
14-07-2006, 21:48:23
#1
jackal
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
3.6 da bu sarı ve kırmızı kart olayını çözebılen varmı
biraz turkceleştırımd hiç bir şey anlamadım uyelerın altında GS bayrağı gıbı duruyor
amacını kullanımını henu çözemedım