• 29-01-2008, 14:51:24
    #1
    Arkadaşlar forumumda bazı sorunlar var şöyle çözmek istiyorum sizce başarılı olur muyum?

    sadece konu ve mesaj yedeğimi alıcağım, forumu tekrar kurup konu ve mesajı boşaltıp benim yedeğimi atarsam sorunsuz kurulur mu forum?
  • 29-01-2008, 20:07:34
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben tersını yaptım,
    forumda sorun çıktı 5 gun oncekı post tablosunu attık duzeldı 15 gunluk mesajalr gorunmuyor ama olsun senın konu ve mesajdan zıyade user tablosunu, mod tablosunu vs. de alman gerekıyor...
  • 29-01-2008, 20:16:36
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Benim Bildiğim sadec Mesaj Ve konu tablosunu vs. alıcan useri alıcan ama nsl yapılıyor tam bir bilgim yok. bilen varsa iyi olur yardımcı olursa
  • 29-01-2008, 20:23:08
    #4
    AdminPanelinden Yedek aLırken TabLoLarı SeçebiLiyorsunuz..
  • 29-01-2008, 20:23:24
    #5
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    admincp'den yedek al bence o zaman
    bakım > veri tabanı > tümüne hayır de
    sonra post ve thread'ı seç al yedeği
  • 30-01-2008, 15:10:56
    #6
    post theradı aldık diyelim onu nasıl yeni açtıgımız foruma yükleyecez.
  • 30-01-2008, 17:25:49
    #7
    phpmyadmine girersin post tablosunu sıler sorgu olarak çalıştırırsın olur sanırım, ancak MYD diye almak daha akıllıca bence, yada vbulletın paneldne alırsna once localhost da deneme yapmak lazım