Konu
Sadece konu-mesaj yedeği
29-01-2008, 14:51:24
#1
kiwanch
Arkadaşlar forumumda bazı sorunlar var şöyle çözmek istiyorum sizce başarılı olur muyum?
sadece konu ve mesaj yedeğimi alıcağım, forumu tekrar kurup konu ve mesajı boşaltıp benim yedeğimi atarsam sorunsuz kurulur mu forum?