• 29-01-2008, 00:21:33
    #10
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazarız yazmasına fakat kısa vadede pek ilgileneceklerini sanmıyorum diğer arkadaşlar gibi.
  • 29-01-2008, 00:26:20
    #11
    tespara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusura bakma ama böyle saçma sapan işlerle uğraşmayın.
    davetiye sisteminin mantığı ne ? forumda hiç tanımadığın birine yalvar yakar bi devetiye atmasını isticen ( hiç tanımadığın adamın birine gururunu ezdirip aşağılık bi hale gelinceye kadar yalvarıcan, ki o da memnun olursa veya egosu tatmin olursa ) sana davetiye atıcak
    Bu davetiye senin üye kayıt işleminin onay makamı olucak
    davetiye sistemi gibi boş salak ve gereksiz ve vbye zıt bir eklenti olamaz
    zaten bu var forumlarda, onunu için buna bakmazlar bile.
    Üye kayıt sistemini onaylı şekilde ayarlayınca aynı oluyor
    ..........................
    Sana kimse düşünceni sormamış. Girin destek verin demiş.
    İster destek verirsin ister vermezsin, bu kadar...
  • 29-01-2008, 01:38:35
    #12
    GoodSave! adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana kimse düşünceni sormamış. Girin destek verin demiş.
    İster destek verirsin ister vermezsin, bu kadar...
    sana sorduk mu ?
  • 29-01-2008, 01:42:29
    #13
    Umudunuzu kırmak gibi olmasın ama vbulletin yöneticileri davetiye sistemi isteğinize bakmazlar bile, hele de sistemin harici addon'u profesyonelleştirilmişse.
  • 29-01-2008, 02:41:50
    #14
    Herkesin kendine göre istekleri olacaktır gereksiz buluyorsanız bile saygı duyun.
    Olmasını istediğim 1-2 şey var aslında ben de bir istekte bulunayım bakalım ne olacak?
  • 29-01-2008, 21:19:27
    #15
    EuK
    Üyeliği durduruldu
    herkes onerisini sunmuş bazıları neden ters çıkıyor
  • 29-01-2008, 21:18:54
    #16
    Destek veren versin, vermeyen kapasın çenesini otursun. Boşa kasmayın kendinizi.
  • 01-02-2008, 20:01:20
    #17
    forum gibi bir sistemde,zaten en baştan bu olmalıydı.
    Paylaşım siteleri için dahili davet sistemi pek gereksiz tabi anlayışla karşılayabiliyorum,fakat elit forumlarda ki;bence her forum elit olmalı,bu sistem şart.ve dahili olursa daha rahat olabilir kullanımı,yorumumu yazdım.teşekkürler radmin
  • 01-02-2008, 21:48:07
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    zaten uye kayıdındakı admın onaylı uyelığın amacıda bu,
    ceviz.net de onaylı şekılde alıyordu bırılerının referans olamsı gerekıyordu ayrı bolumde açılmıştı vs..

    Bu arada burası forum her yazıarını desteklemek veya desteklememek zorunda değil kimse, yazılan konuya yorum yazılıyor, forumdakı her konuda bu boyle çıkıpda burda kımse radminin verdiği lınke gıdıpde "davetıyelı uyelık olmaz vs." yazmamış zaten burda konu hakkındakı yorumu buraya yazıyoruz herkesın düşüncesı aynı olmak zorunda değil bence.