Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
zaten uye kayıdındakı admın onaylı uyelığın amacıda bu,
ceviz.net de onaylı şekılde alıyordu bırılerının referans olamsı gerekıyordu ayrı bolumde açılmıştı vs..
Bu arada burası forum her yazıarını desteklemek veya desteklememek zorunda değil kimse, yazılan konuya yorum yazılıyor, forumdakı her konuda bu boyle çıkıpda burda kımse radminin verdiği lınke gıdıpde "davetıyelı uyelık olmaz vs." yazmamış zaten burda konu hakkındakı yorumu buraya yazıyoruz herkesın düşüncesı aynı olmak zorunda değil bence.