• 27-02-2014, 11:57:23
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhabalar.

    vBulletin 3.7 versiyonuna sahip bir forumu 5 versiyonuna güncelleme yapmam gerekiyor. Ancak veritabanı 2GB boyutunda. Veritabanını incelediğimde attahments adinda ki bir tablodan kaynaklandığını gördüm. Dosyaları da incelediğimde ekler adinda ki bir dizinin oldukça büyük olduğunu gördüm.

    DB'de ki attachments tablosu yazılara eklenen dosyaları mı tutuyor yoksa kullanıcıların kullandıkları emoticons gibi çeşitli sembolleri mi?

    DB büyük olduğundan, mysqldumper kullanmama rağmen veritabanı yedeğini alamadım.

    Bu işlemi en az hasarla nasıl atlatabilirim.

    Teşekkürler.
  • 27-02-2014, 12:09:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba.
    Attachment siteye yüklenen dosyaların yazıldığı tablodur.
    Bu tablodaki eklentileri siteye kaydırırsanız SQL boyutu otomatik olarak düşecektir.
    Kaydırma işlemide amatörce yapıldığı zaman bir risk oluşturmaktadır.
    2 GB'lık bir veriyi SSH bazlı yedekleme ve açma yaparak tamamen sorunsuz bir taşıma yapmış olursunuz.
    Eğerki bu konu hakkında da ücretli destek almak isterseniz yardımcı olabilirim.
  • 27-02-2014, 21:54:47
    #3
    Bilgilerinizi özel mesaj olarak gönderebilir misiniz?

    Birde şu an ki sitede eski girdilere bakmak istediğimde beyaz sayfa çıkıyor. Neden kaynaklanır bu durum?
  • 28-02-2014, 07:20:07
    #4
    Üyeliği durduruldu
    sakarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilerinizi özel mesaj olarak gönderebilir misiniz?

    Birde şu an ki sitede eski girdilere bakmak istediğimde beyaz sayfa çıkıyor. Neden kaynaklanır bu durum?
    Özel mesaj ile bilgilendirme yapıldı.
  • 28-02-2014, 11:48:16
    #5
    sakarya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.

    vBulletin 3.7 versiyonuna sahip bir forumu 5 versiyonuna güncelleme yapmam gerekiyor. Ancak veritabanı 2GB boyutunda. Veritabanını incelediğimde attahments adinda ki bir tablodan kaynaklandığını gördüm. Dosyaları da incelediğimde ekler adinda ki bir dizinin oldukça büyük olduğunu gördüm.

    DB'de ki attachments tablosu yazılara eklenen dosyaları mı tutuyor yoksa kullanıcıların kullandıkları emoticons gibi çeşitli sembolleri mi?

    DB büyük olduğundan, mysqldumper kullanmama rağmen veritabanı yedeğini alamadım.

    Bu işlemi en az hasarla nasıl atlatabilirim.

    Teşekkürler.
    Lisansınız yoksa yükseltme işlemi yapmaya uğraşmayın, birden fazla hata alırsınız en son forum sistemini silmek durumunda kalırsınız ve ancak vakit harcarsınız...

    Yedeğinizi almak için şu bağlantıyı inceleyin;
    https://www.r10.net/blogs/mesut-dogan...il-alinir.html




    Saygılar,