Merhabalar.

vBulletin 3.7 versiyonuna sahip bir forumu 5 versiyonuna güncelleme yapmam gerekiyor. Ancak veritabanı 2GB boyutunda. Veritabanını incelediğimde attahments adinda ki bir tablodan kaynaklandığını gördüm. Dosyaları da incelediğimde ekler adinda ki bir dizinin oldukça büyük olduğunu gördüm.

DB'de ki attachments tablosu yazılara eklenen dosyaları mı tutuyor yoksa kullanıcıların kullandıkları emoticons gibi çeşitli sembolleri mi?

DB büyük olduğundan, mysqldumper kullanmama rağmen veritabanı yedeğini alamadım.

Bu işlemi en az hasarla nasıl atlatabilirim.

Teşekkürler.