• 11-01-2008, 07:45:35
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selamlar,
    3.7.0 a geçmeyi düşünüyorum, servera ek yuk getırıyormu bunu test eden varmı acaba ?
    3.6.8 deki eklentıler çalışıyor mu sanırım hepsını kaldırmak lazım easında templatelerlede çok oynadık duzenlemesı saatler alır sıfırlamak daha ıyı gıbı gelıyor
  • 11-01-2008, 13:48:25
    #2
    dna
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    r10 gecdi ve 4gb ram kullanıyormuş radmin soyledi bence gecme
  • 11-01-2008, 13:50:10
    #3
    aman diyim hiç bulaşma =)
  • 11-01-2008, 13:52:23
    #4
    not recommended
  • 11-01-2008, 16:44:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    şuan beta aşamasında zaten RC sürümü veya full sürümünü bekle derim.
  • 11-01-2008, 17:30:08
    #6
    benım makınede 4 Gb kaldırırmı kaldırmaz mı düşünüyorum hala