3.7.0 a geçmeyi düşünüyorum, servera ek yuk getırıyormu bunu test eden varmı acaba ?
3.6.8 deki eklentıler çalışıyor mu sanırım hepsını kaldırmak lazım easında templatelerlede çok oynadık duzenlemesı saatler alır
sıfırlamak daha ıyı gıbı gelıyor
5
●454
sıfırlamak daha ıyı gıbı gelıyor