Selamlar,
3.7.0 a geçmeyi düşünüyorum, servera ek yuk getırıyormu bunu test eden varmı acaba ?
3.6.8 deki eklentıler çalışıyor mu sanırım hepsını kaldırmak lazım easında templatelerlede çok oynadık duzenlemesı saatler alır

sıfırlamak daha ıyı gıbı gelıyor