• 05-07-2006, 22:31:57
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mesela 500 mesajı olan bır uyeyı banladım dıyelım,
    bır forumda gordum bot dıye bır şey var bırısı banlanınca mesajları o bota akrtarılıyor uye 0 mesaj lı banned kalıyor yanı açtığı konular vs. hepsı bot uzerıne geçıyor boyle bır eklentıyı bulamadım lısanslı forumda kullanıyorum acaba bunun başka bir ayarımı var veya ekstra kurulum gerekmıyorda penlden bı yerlerden mı yapılıyor !!!
  • 05-07-2006, 22:33:13
    #2
    jackal adlı üyeden alıntı:
    Mesela 500 mesajı olan bır uyeyı banladım dıyelım,
    bır forumda gordum bot dıye bır şey var bırısı banlanınca mesajları o bota akrtarılıyor uye 0 mesaj lı banned kalıyor yanı açtığı konular vs. hepsı bot uzerıne geçıyor boyle bır eklentıyı bulamadım lısanslı forumda kullanıyorum acaba bunun başka bir ayarımı var veya ekstra kurulum gerekmıyorda penlden bı yerlerden mı yapılıyor !!!
    Kullanıcı birleştirme .Onu panelden ayarlayabilirsin yanlız iyi secmen gerekıyor.Biri gidiyor
  • 05-07-2006, 22:54:04
    #3
    desperado kardeş biraz açsan ve nasıl yapıldını iyice anlatsan
  • 05-07-2006, 22:56:18
    #4
    Kullanıcılar==>>Kullanıcıları Birleştir ==>>> bu kadar oradan sonrası kendi kendıne cozulur.Yanlız once deneme ıcın ıkı kullanıcı acıp yapın boylece hangısının hangısıne ulanacagını ogrenırsınız.
  • 06-07-2006, 00:18:41
    #5
    mesajı yanı banned alınan 1 . kutuya
    2. kutuya mesaj kıme eklenecekse oraya