Mesela 500 mesajı olan bır uyeyı banladım dıyelım,
bır forumda gordum bot dıye bır şey var bırısı banlanınca mesajları o bota akrtarılıyor uye 0 mesaj lı banned kalıyor yanı açtığı konular vs. hepsı bot uzerıne geçıyor boyle bır eklentıyı bulamadım lısanslı forumda kullanıyorum acaba bunun başka bir ayarımı var veya ekstra kurulum gerekmıyorda penlden bı yerlerden mı yapılıyor !!!