örneğin ; yönetim bölümünde bir konu açıyorum yeni mesajlara düşüyor userler giremiyor fakat orda başlığı görüyor. sorun budur
saygılar yardımcı olacak kişiye birde +r10 varsa artı benden 
bilen anlıyan yokmudur
bakalım @Muhendis; diyelim
@Mf.Rub; diyelim
ama yinede sağolun