merhaba arkadaşlar vbulletinde yeni mesajlarda yöneticelere özel bölümdeki konuları gizlemenin bir yolu varmıdır acaba ?

örneğin ; yönetim bölümünde bir konu açıyorum yeni mesajlara düşüyor userler giremiyor fakat orda başlığı görüyor. sorun budur saygılar yardımcı olacak kişiye birde +r10 varsa artı benden
bilen anlıyan yokmudur bakalım @Muhendis; diyelim @Mf.Rub; diyelim