merhaba arkadaşlar vbulletinde yeni mesajlarda yöneticelere özel bölümdeki konuları gizlemenin bir yolu varmıdır acaba ?
örneğin ; yönetim bölümünde bir konu açıyorum yeni mesajlara düşüyor userler giremiyor fakat orda başlığı görüyor. sorun budur

saygılar yardımcı olacak kişiye birde +r10 varsa artı benden

bilen anlıyan yokmudur

bakalım
@Muhendis; diyelim
@Mf.Rub; diyelim