• 26-10-2013, 21:08:22
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbulletin 4 ile beraber insanların vbseo ya ihtiyacı azaldı. Vbulletin5 ile neredeyse hiç kalmadı. (vbulletin5 ile beraber artık kendi eklemeye mecbur kaldı seo olayını yazılıma vbulletin firması.)
    Tüm bunların yanında illegal yollarla NULL sürüm yükleyende çoğaldı.
    Neredeyse 3 yıldır yeni versiyon çıkartmadılar. Tüm bu süreç vbseo'yu iflasın eşiğine getirdi.
    Sürekli db hatası veriyor sitesi. Çalışanlarıda ayrıldı.
    Her an kapanabilir ama kimse şu an ne olacağını bilemiyor.
    Şu an beklemede kalmak en mantıklısı.
    Zoint seo ile bir süre idare edin.
    Merak ettiğim birşey var Peki R10 ne olacak gidişatı Vbseo kapanırsa.
  • 26-10-2013, 21:17:45
    #11
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merak ettiğim birşey var Peki R10 ne olacak gidişatı Vbseo kapanırsa.
    100lerce r10 gibi büyük site var. onlar nolucak? ya varez kullanılacak yada zoint seo kullanılacak.
  • 27-10-2013, 12:21:47
    #12
    vBulletin'de SEO kavramı tamamen onların tekelindeydi, diledikleri gibi hareket ediyorlardı. Ama artık o iş bitti bitecek ki, siteleri hala kapalı. Geçen gün DB hatası vardı, şimdi yine kapanmış. Tarihin tozlu sayfalarına, yani hak ettiği yere gidecek vBSEO.. :) vBSEO'yu bitiren şey ise, XenForo :) geçiş yapan onlarca kullanıcı biliyorum çünkü. vBulletin de bitti aslında. Çünkü XenForo ilk çıktığında, lisans transfer işini askıya almaları, ne kadar tutuştuklarının kanıtıdır.
  • 30-10-2013, 18:45:49
    #13
    ve vbseonun sonu.. Sitesine girince böyle şeyler çıkıyo forumda yalan oldu alanlara geçmiş olsun

    Notice: vBSEO.com is being moved from hosting provider.
  • 13-12-2013, 13:27:30
    #14
    site uzun zamandır açılmıyor.
    lisans parası havayamı uçtu şimdi :S
    hadi onu geçtik yarın birgün vbseo klasörü bozulursa orjinalini nasıl bulacağım
  • 13-12-2013, 13:36:08
    #15
    Alıntı
    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php on line 387

    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_pre.php on line 387

    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_db.php on line 51

    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_seo.php on line 337

    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_seo.php on line 339

    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_seo.php on line 341

    Warning: Non-static method vBSEO_Storage::path() should not be called statically in ..../vbseo/includes/functions_vbseo_seo.php on line 343
    Vbseo aktifken böyle bir hata alıyorum. (Vbseo lisanslı idi)
    Çözüm hakkında bilgisi olan var mı?
  • 13-12-2013, 13:57:25
    #16
    ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vbseo aktifken böyle bir hata alıyorum. (Vbseo lisanslı idi)
    Çözüm hakkında bilgisi olan var mı?
    vbseo ayarları veya hosting ile ilgili bir sorun o vbseo'cache aktifse devre dışı bırakıp dene.
  • 13-12-2013, 14:29:12
    #17
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vbseo ayarları veya hosting ile ilgili bir sorun o vbseo'cache aktifse devre dışı bırakıp dene.
    Evet cache ile alakalı bir hata sanırım, vbseo cache ayarlarında bu prefix bilgisi yer alıyormuş.

    Yalnız "Cache Tipi" "Hiçbiri" olarak ayarlı. Önceki cache bilgilerini sıfırlama, boşaltmak için ne yapmam gerekiyor bilginiz varmı.

    Bu arada aşağıdaki kod ile hata kodlarını gizledim.

    Alıntı
    define('SKIP_ALL_ERRORS', true);
  • 21-12-2013, 20:55:01
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bence bitti vbseo web sayfalari acilmiyor yazik ellerine yüzlerine bulastirmislar gibi gözüküyor