Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Vbseo İflas mı etti?
31
●7.032
- 26-10-2013, 21:17:45100lerce r10 gibi büyük site var. onlar nolucak? ya varez kullanılacak yada zoint seo kullanılacak.Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-10-2013, 12:21:47vBulletin'de SEO kavramı tamamen onların tekelindeydi, diledikleri gibi hareket ediyorlardı. Ama artık o iş bitti bitecek ki, siteleri hala kapalı. Geçen gün DB hatası vardı, şimdi yine kapanmış. Tarihin tozlu sayfalarına, yani hak ettiği yere gidecek vBSEO.. :) vBSEO'yu bitiren şey ise, XenForo :) geçiş yapan onlarca kullanıcı biliyorum çünkü. vBulletin de bitti aslında. Çünkü XenForo ilk çıktığında, lisans transfer işini askıya almaları, ne kadar tutuştuklarının kanıtıdır.
- 13-12-2013, 13:27:30site uzun zamandır açılmıyor.
lisans parası havayamı uçtu şimdi :S
hadi onu geçtik yarın birgün vbseo klasörü bozulursa orjinalini nasıl bulacağım
- 13-12-2013, 13:57:25vbseo ayarları veya hosting ile ilgili bir sorun o vbseo'cache aktifse devre dışı bırakıp dene.ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-12-2013, 14:29:12Evet cache ile alakalı bir hata sanırım, vbseo cache ayarlarında bu prefix bilgisi yer alıyormuş.NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yalnız "Cache Tipi" "Hiçbiri" olarak ayarlı. Önceki cache bilgilerini sıfırlama, boşaltmak için ne yapmam gerekiyor bilginiz varmı.
Bu arada aşağıdaki kod ile hata kodlarını gizledim.
Alıntı