Vbulletin 4 ile beraber insanların vbseo ya ihtiyacı azaldı. Vbulletin5 ile neredeyse hiç kalmadı. (vbulletin5 ile beraber artık kendi eklemeye mecbur kaldı seo olayını yazılıma vbulletin firması.)
Tüm bunların yanında illegal yollarla NULL sürüm yükleyende çoğaldı.
Neredeyse 3 yıldır yeni versiyon çıkartmadılar. Tüm bu süreç vbseo'yu iflasın eşiğine getirdi.
Sürekli db hatası veriyor sitesi. Çalışanlarıda ayrıldı.
Her an kapanabilir ama kimse şu an ne olacağını bilemiyor.
Şu an beklemede kalmak en mantıklısı.
Zoint seo ile bir süre idare edin.
Merak ettiğim birşey var Peki R10 ne olacak gidişatı Vbseo kapanırsa.