• 28-12-2007, 22:54:24
    #1
    Merhaba R10

    Ben şöyle bir şey düşündüm ama ne kadar konu eklenti gördüysem çalışmadı..

    Mesela MP3 Bölümünü 50 mesajdan sonra kilere açmak ... Yani limit vermek forumlara..

    Yardımcı olursanız sevinirim..
  • 28-12-2007, 23:00:25
    #2
    Eklenti ile yapabilirsin bunu adini tam hatirlamiyorum biraz araştir bulamazsan ben bulup yollayayim sana
  • 28-12-2007, 23:03:59
    #4
    evt bölümlere limit koymak pm göndermeye limit koymak için bir eklenti vardı bulursam eklerim buraya...
  • 28-12-2007, 23:13:41
    #5
    Eklenti kullanmak istemezseniz promosyon sistemi ilede yapabilirsiniz.. Sadece 50 mesaj üstü üyeler için yeni bir kullanıcı grubu tanımlamanız gerekiyor.