Merhaba R10

Ben şöyle bir şey düşündüm ama ne kadar konu eklenti gördüysem çalışmadı..

Mesela MP3 Bölümünü 50 mesajdan sonra kilere açmak ... Yani limit vermek forumlara..

Yardımcı olursanız sevinirim..