siteme shell atmışlar ne yapmalıyım
9
●614
- 03-09-2013, 21:39:28arkadaşlar imzamdaki mimari forum isimli siteye shell atmışlardı. arkadaşlarda yardımcı oldu çabaladık ama olmadı. yedeklerimde üstüne yazıldığı için temiz yedek yoktu. 3 yıl önceki yedeğimi attım. ondada shell çıktı. açamıyoruz. siteyi. yardımcı olabilecek bilgili kimse varmı ?
- 04-09-2013, 13:50:41millet yokmu bu soruma cvp verecek bir arkadaş. ne yapmalıyım. lütfen birisi yardım etsin.
- 04-09-2013, 19:25:37Üyeliği durdurulduHocam SKype İletişime Geçin Ben Vbulletin Manegerim skype id= aro_2108
- 06-09-2013, 12:39:18bu adam neden banladı bilen varmı ? beni şifrelerimde kendisinde..sabahattin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-09-2013, 12:56:1505-09-2013 Tarihinde Banlandi | Sebep: hacklenmiş hesap! | Ban'in Acilacagi Tarih: 12-09-2013Restorasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle