arkadaşlar imzamdaki mimari forum isimli siteye shell atmışlardı. arkadaşlarda yardımcı oldu çabaladık ama olmadı. yedeklerimde üstüne yazıldığı için temiz yedek yoktu. 3 yıl önceki yedeğimi attım. ondada shell çıktı. açamıyoruz. siteyi. yardımcı olabilecek bilgili kimse varmı ?