• 01-09-2013, 15:15:43
    #1
    Arkadaşlar şuan bir sitemde vBulletin 4.2.1 kurulu ama null. Elimde lisansım var ama başka bir site için kullanıyorum. Şimdi ben vb yi null kullanmak istemiyorum bunun için mybb'e taşıyacağım forumu ama şöyle bir sıkıntı var.

    Mybbye taşıyabilmem için en az 3.8.x sürümü kullanıyor olmam gerekli yani benim sürüm düşürmem gerekli. Ben internetteki anlatımlardan yola çıkarak 4-5 defa subdomainde ve localde denemeler yaptım fakat bir sonuç alamadım. Her seferinde aşağıdaki ekranla karşılaştım.

    http://o1309.hizliresim.com/1f/1/s5512.png

    Bana bu konuda yardım edebilecek biri var mı? Sürümünü 3.8.x e düşürse yeter ben mybb taşıma işlemini halledebilirim.?

    Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.
  • 01-09-2013, 18:24:01
    #2
    Bu konuda gönüllü olarak yardımcı olucak birini bulamazsanız Ücretli VBulletin işleri bölümünde belli bir ücret karşılığı bu işi yapan uzman kişiler mevcut.
  • 01-09-2013, 19:11:20
    #3
    Kurumsal Üye
    Veritabanı bilginiz yoksa uğraşmayın derim. Sql harici hata almazsınız kolay kolay, alınan hataları görmeden şunu yapın diyemem elbette.
  • 02-09-2013, 22:31:08
    #4
    İşlem MahmutYum Nickli Arkadaşa Yaptırılmıştır. Kendisine Buradan Çok Çok Teşekkür Ediyorum.