Mybbye taşıyabilmem için en az 3.8.x sürümü kullanıyor olmam gerekli yani benim sürüm düşürmem gerekli. Ben internetteki anlatımlardan yola çıkarak 4-5 defa subdomainde ve localde denemeler yaptım fakat bir sonuç alamadım. Her seferinde aşağıdaki ekranla karşılaştım.

http://o1309.hizliresim.com/1f/1/s5512.png
Bana bu konuda yardım edebilecek biri var mı? Sürümünü 3.8.x e düşürse yeter ben mybb taşıma işlemini halledebilirim.?
Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.