Arkadaşlar şuan bir sitemde vBulletin 4.2.1 kurulu ama null. Elimde lisansım var ama başka bir site için kullanıyorum. Şimdi ben vb yi null kullanmak istemiyorum bunun için mybb'e taşıyacağım forumu ama şöyle bir sıkıntı var.
Mybbye taşıyabilmem için en az 3.8.x sürümü kullanıyor olmam gerekli yani benim sürüm düşürmem gerekli. Ben internetteki anlatımlardan yola çıkarak 4-5 defa subdomainde ve localde denemeler yaptım fakat bir sonuç alamadım. Her seferinde aşağıdaki ekranla karşılaştım.
http://o1309.hizliresim.com/1f/1/s5512.png
Bana bu konuda yardım edebilecek biri var mı? Sürümünü 3.8.x e düşürse yeter ben mybb taşıma işlemini halledebilirim.?
Şimdiden yardımcı olacak arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.