• 04-01-2008, 19:21:37
    #19
    divran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belli kalıplar , algoritma ve vbulletin tablo kuralları var. ben bunun blok şemesını çıkarttım onu takip ediyorum. Sorgularınıda yapınca zor mor değil. basit ama uzun ve dikkat isteyen iş.
    Şahap'dan sonra senin zeka açılmış be dayıoğlu.
  • 07-01-2008, 11:12:45
    #20
    bi anlatan olsaydı.
  • 10-01-2008, 04:35:08
    #21
    Evet arkadaşlar ben,m de şu anda böyle bir probşemim var yapmak mümkün müdür şayet mümkün se anlatacak arkadaş var mıdır..

    Aklıma bir de şöyle bir şey geldi ne kadar sağlıklı olur bilmiorum da vb db yi smf ye cevirsek ordan da eklemek istewdiğimi vb db sine eklesek nasıl olur arkadaşlar
  • 10-01-2008, 07:25:24
    #22
    Konu kilit
  • 10-01-2008, 15:17:02
    #23
    aksakal arkadaşımızın adına ben söz vermiştim anlatıcam diye aşağıdaki linkte adım adım resimli olarak anlattım arkadaşlar. Kolay gelsin.

    https://www.r10.net/vbulletin/116610-...ablo-user.html
  • 10-01-2008, 15:48:44
    #24
    Fatu arkadaşım burda sadece üyelerin birleştirilmesi peki konuları hepsini birleştirmemiz mümkün müdür nasıl olur acaba o konuda bilginiz var mı?
  • 25-01-2008, 13:03:47
    #25
    eyw kardeş daha yeni gördüm ama iyi oldu [: