arkadaslar r10 dada en altta olan sekılde forum sıtem ıcın rss olusturmak ıstıyorum arama yaptım ama bulamadım
nasıl yapabılırım
sıtemın rss sını olusturmak ıstıyorum r10 en alttakı gıbı
Vbulletin Rss ile İlgili
4
●529
- 22-12-2007, 17:52:33Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.footer templateyi aç altına
ekle rss.gif yerine resim linki ekleyebilirsin
r10'daki kardan adam olsun diyarsan rss.gif yerine
https://www.r10.net/images/mert.png
yazarsın
<center><a href="external.php?type=RSS2">
<img src="rss.gif" alt="RSS Desteği" border="0" /></a></center> - 22-12-2007, 20:08:37Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
- 22-12-2007, 20:14:21Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.vBulletin Ayarları > Extra Data Sağlayıcı[bilmiyom çeviren ne yazmışsa] > Ordaki tüm hayırları evet yapThe_Gimp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
