• 22-12-2007, 17:49:52
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    arkadaslar r10 dada en altta olan sekılde forum sıtem ıcın rss olusturmak ıstıyorum arama yaptım ama bulamadım

    nasıl yapabılırım

    sıtemın rss sını olusturmak ıstıyorum r10 en alttakı gıbı
  • 22-12-2007, 17:52:33
    #2
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    footer templateyi aç altına
    ekle rss.gif yerine resim linki ekleyebilirsin
    r10'daki kardan adam olsun diyarsan rss.gif yerine
    https://www.r10.net/images/mert.png
    yazarsın
    <center><a href="external.php?type=RSS2">
    <img src="rss.gif" alt="RSS Desteği" border="0" /></a></center>
  • 22-12-2007, 20:08:37
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    http://www.duslerforum.com/external.php?type=RSS2


    ama acılmıor bende ?
  • 22-12-2007, 20:14:21
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    The_Gimp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vBulletin Ayarları > Extra Data Sağlayıcı[bilmiyom çeviren ne yazmışsa] > Ordaki tüm hayırları evet yap
  • 22-12-2007, 20:19:59
    #5
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dostum tesekkurler



    + rep