arkadaslar r10 dada en altta olan sekılde forum sıtem ıcın rss olusturmak ıstıyorum arama yaptım ama bulamadım

nasıl yapabılırım

sıtemın rss sını olusturmak ıstıyorum r10 en alttakı gıbı