• 22-12-2007, 13:58:58
    #10
    98 mb oldu
  • 22-12-2007, 14:01:47
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    geçeceğin server seninmi
  • 22-12-2007, 15:05:20
    #12
    yeni satın aldım..
  • 22-12-2007, 15:09:32
    #13
    sunucuoptimizasyon.com
    o zaman işin kolay sql yedeği tar.gz olarak yada zip olarak sıkıştırıp şu andaki ftpne upload et ardından yeni serverin root ssh sinden wget komutuyla sqlü yeni servere çek ondan sonra buraya yaz devamını anlatayım
  • 24-12-2007, 12:30:39
    #14
    HoRTLoCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar vbulletin3.6.0Beta
    u nasıl kuracagım indirdim ama kurmasını bilmiyorum ya söyle baba yiğit yokmu detaylı en salak adamın bile anlayacagı sekilde yazacak bilgi edinmek istiyorum pls!
    Forumu biraz araştırsaydın belki çıkardı