kafa yiyecem bakarmısınız.
13
●785
- 22-12-2007, 15:09:32o zaman işin kolay sql yedeği tar.gz olarak yada zip olarak sıkıştırıp şu andaki ftpne upload et ardından yeni serverin root ssh sinden wget komutuyla sqlü yeni servere çek ondan sonra buraya yaz devamını anlatayım
- 24-12-2007, 12:30:39Forumu biraz araştırsaydın belki çıkardıHoRTLoCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle