Konu
kafa yiyecem bakarmısınız.
24-12-2007, 12:30:39
#14
SerSer
HoRTLoCk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
arkadaslar vbulletin3.6.0Beta
u nasıl kuracagım indirdim ama kurmasını bilmiyorum ya söyle baba yiğit yokmu detaylı en salak adamın bile anlayacagı sekilde yazacak bilgi edinmek istiyorum pls!
Forumu biraz araştırsaydın belki çıkardı