HoRTLoCk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaslar vbulletin3.6.0Beta
u nasıl kuracagım indirdim ama kurmasını bilmiyorum ya söyle baba yiğit yokmu detaylı en salak adamın bile anlayacagı sekilde yazacak bilgi edinmek istiyorum pls!
Forumu biraz araştırsaydın belki çıkardı