• 06-12-2007, 11:13:00
    #1
    10000 karakter sınırını nerden artırabilirim bulamadım ya çok şey var :S
  • 06-12-2007, 11:22:52
    #2
    admincp=> vbulletin seçenekler=> mesaj yollama ve düzenleme seçenekleri=>
    Her İleti İçin Maksimum Karakter

    bu bölümden ayarlayabilirsin.
  • 06-12-2007, 11:34:47
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Dealxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admincp=> vbulletin seçenekler=> mesaj yollama ve düzenleme seçenekleri=>
    Her İleti İçin Maksimum Karakter
    bu bölümden ayarlayabilirsin.
    aynen arkadaşın dediği gibi sitem çökmeseydi resimli anlatım yapar yollardım
  • 06-12-2007, 12:29:23
    #4
    ikinizede teşekkürler birde yeni konu açmayım burdan soruyum

    bi konuyu nasıl taşıyoruz başka kategoriye ? konu taşı yok konu kaydır fln var o mu ?
  • 06-12-2007, 12:31:09
    #5
    konu taşı=konu kaydır
  • 06-12-2007, 13:07:14
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Evet odur, herkes Türkçe dil paketi yapıyor ama gelişi güzel kimi kaydır der kimi taşı bu gibi yollarda ingilizceye çevirerek yaparsın..