Dealxa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
admincp=> vbulletin seçenekler=> mesaj yollama ve düzenleme seçenekleri=>
Her İleti İçin Maksimum Karakter
bu bölümden ayarlayabilirsin.
aynen arkadaşın dediği gibi sitem çökmeseydi resimli anlatım yapar yollardım