12 tane soru var üstüne üstlük Mail aktivasyonu var
bu botlar genede üye olup konusunu açıyor günde 10 20 tane bot silmekten sıkıldım.
kesin bi çözümü yokmu bu işin adamlar sorulara cevap verip maili bile aktive ediyorlar
botlara kesin çözüm?
3
●435
- 23-03-2013, 22:44:43hostun mail fonksiyonunu evredışı yapsan?Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
soruya istanbulun bir ilçesi şeklinde sorup cevabı r10.nett şeklinde yazsan - 28-03-2013, 23:07:10Bir çok şifrelemeyi çözmüş durumdalar, içeriğiniz sadece Türkçe ise şu uygulamayı kullanabilirsiniz, şimdiye denk çözen olmadı;Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.tr-vbulletin.com/sozluk/s...erekir-94.html