Emir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
12 tane soru var üstüne üstlük Mail aktivasyonu var

bu botlar genede üye olup konusunu açıyor günde 10 20 tane bot silmekten sıkıldım.

kesin bi çözümü yokmu bu işin adamlar sorulara cevap verip maili bile aktive ediyorlar
hostun mail fonksiyonunu evredışı yapsan?
soruya istanbulun bir ilçesi şeklinde sorup cevabı r10.nett şeklinde yazsan