• 25-05-2024, 20:13:02
    #10
    AndacOzdemiir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir dönem ben şöyle yapıyordum ranked atmaya hazır 20lvl veya beta hesaplarını 20-30tl ye alıp 5 kişi buluyordum bu 5 kişiye maç başı para verip o şekilde 5 maçlarını attırıyordum hesapların. Aylık maliyeti 2-3 bin TL oluyordu 5 kişinin. Daha sonrasında o dönem 200TL den satıyordum platformlarda demir hesap olarak.
    Benim 3 cihazım var hocam yapıp yapıp uygun fiyata satmayı düşünüyorum
  • 25-05-2024, 20:15:24
    #11
    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 3 cihazım var hocam yapıp yapıp uygun fiyata satmayı düşünüyorum
    hocam 5 kişi olsun da oyunda zamandan kaybetmeyin veya report almayın. Ben sattığım hesaplarda %20 oranında genelde ban yiyordu karşı 5 li reportladığından dolayı sizde o oran fazla olabilir dikkat edin
  • 25-05-2024, 20:18:35
    #12
    AndacOzdemiir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 5 kişi olsun da oyunda zamandan kaybetmeyin veya report almayın. Ben sattığım hesaplarda %20 oranında genelde ban yiyordu karşı 5 li reportladığından dolayı sizde o oran fazla olabilir dikkat edin
    Teşekkürler vakitinizi ayırdığınız için hocam