unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim 3 cihazım var hocam yapıp yapıp uygun fiyata satmayı düşünüyorum
hocam 5 kişi olsun da oyunda zamandan kaybetmeyin veya report almayın. Ben sattığım hesaplarda %20 oranında genelde ban yiyordu karşı 5 li reportladığından dolayı sizde o oran fazla olabilir dikkat edin