• 15-06-2023, 19:09:46
    #1
    Valorant oyununa son zamanlarda bi düşkünlüğüm oldu ama tek başıma sıkıcı oluyor aktif oynayan var ise birlikte oynayıp vakit geçirmek isterim😊

    * oyunda daha yeniyim o yüzden kötü oynuyorum baştan belirteyim
  • 15-06-2023, 19:11:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    marowak5287 #2009 ekleyin.. yurtdısında yasadıgım için türk oyuncu hiç denk gelmiyor..
  • 15-06-2023, 19:12:30
    #3
    bangBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marowak5287 #2009 ekleyin.. yurtdısında yasadıgım için türk oyuncu hiç denk gelmiyor..
    ben de yurt dışındayım hocam 🙋♂
  • 15-06-2023, 19:30:37
    #4
    bangBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    marowak5287 #2009 ekleyin.. yurtdısında yasadıgım için türk oyuncu hiç denk gelmiyor..
    tr serverine girersen gelir ama tavsiye etmem tr serveri aşırı toxic kanser oyuncular dolu
  • 15-06-2023, 19:30:47
    #5
    DeSouza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de yurt dışındayım hocam 🙋♂
    yöneticilere bölgeyi türkiyeye alın diye yalvardım.. yok ping sorunu yasarsın yok satın alımlarda sıkıntı yaşarsınız falan biton sey saydılar yapmadılar
  • 15-06-2023, 19:32:54
    #6
    ScorpioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tr serverine girersen gelir ama tavsiye etmem tr serveri aşırı toxic kanser oyuncular dolu
    singapur hongkong avustralya serverları var tr servera kafamıza göre geçemiyorz. bölge IDN endonezya oldugundan yakın bölgeleri server olarak atıyor
  • 15-06-2023, 19:34:26
    #7
    bangBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    singapur hongkong avustralya serverları var tr servera kafamıza göre geçemiyorz. bölge IDN endonezya oldugundan yakın bölgeleri server olarak atıyor
    knk oyun içinde sunucu seçme yeri var ya orayı diyorum ben sağ üst köşede levelin azıcık sağında
  • 15-06-2023, 19:40:50
    #8
    ScorpioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    knk oyun içinde sunucu seçme yeri var ya orayı diyorum ben sağ üst köşede levelin azıcık sağında
    işte ben endonezyada oldugum için orda saydıgım serverlar var. riot hesabımın ayarlarında bölge IDN o yuzden değiştiremiyorum...
  • 15-06-2023, 19:42:06
    #9
    bangBurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işte ben endonezyada oldugum için orda saydıgım serverlar var. riot hesabımın ayarlarında bölge IDN o yuzden değiştiremiyorum...
    anladım hocam geçmiş olsun hesabınızda değerli skinler yoksa vpn ile tr ye bağlanın hesap açıp kullanın